En aavista miten nyt olet sattunut eksymään tänne mutta tämän paikan nimi on Riksu's dream.
Tänne tulen kirjoittelemaan aktiivisesti ja hei come on ihmiset kommatkaa!!!
Mut jos tapaatte pari kaveria kuten Tipsun ja Kermaleivoksen(lyhennän kermis)
niin ne on mun parhaimpia irlkamuja:)Ja siis ois muuten mukavaa jos tulisi ihan asiallista kommentoimista!
Mä toivon siis,että joskus voisin olla laulaja mut tänne tulee paljon muutakin,kun pelkkää musiikkia musiikkia blah blah blah! Että toivon todella kaikkien viihtyvän täällä<333
~Riksu
Ps:Tänne tulee lauluvideoita:)
Pps:Lisäksi piirrustuksia.
Ppps:Uskokaa unelmiinne!!!
sunnuntai, 30. syyskuu 2012
Kommentit